פינת ישיבה בדרך חיים

יש לי יום יום ספא/ כתבת onlife

לא צריך לחכות לחודש מרץ, חודש האישה, כדי לקבל תזכורת כמה חשוב שנדאג לעצמנו. אנחנו – נשים ואמהות עובדות – זוכרות, בעיקרון, ואפילו רושמות לעצמנו תזכורות, "לקבוע טיפול", "להרגע", "לנשום" – אבל כמעט אף פעם לא מגיעות לזה. בחודש יוני הקדחני, בין מסיבת סיום אחת לשנייה, פירגנתי לעצמי את השעה הזו. ברחתי, ולא לאי יווני קסום, אלא ל"בית דרך חיים", הבית לחיים בריאים בנמל ת"א. שעה קלה של ניתוק, כולל פרידה מהנייד ל- 59 דקות בדיוק (זה אפשרי!), והכל לטובת התמסרות לטיפול משחרר ומרגיע בספא, המציע מגוון טיפולים הוליסטיים ועיסויים.

תוך כדי שאני מזכירה לעצמי שלא יתקשרו מהגן, שהדד ליין יחכה, שהכל יהיה בסדר ושמגיע לי – כי באמת מגיע לי – הגיע השאלון הרפואי. מילאתי אותו בהקפדה (הרבה זמן לא התעניינו בי ככה ☺) ושתיתי תה בחדר ההמתנה המרווח, כשאני מחכה לתורי להיכנס לטיפול. לא קבעתי תור שבועיים מראש, אלא פשוט בתיאום של יומיים לפני, הכי ספונטני שלי EVER – וללא ספק אחד הרעיונות הטובים שעלו לי לראש. ביקשתי מסג' שבדי קלאסי, וכשהגיע המטפל שלי, הרגשתי מיד את הקליק. נכנסתי לחדר הטיפולים, אחד מעשרת החדרים במתחם, והתמסרתי. עכשיו, להשקיט את המחשבות – זה לא פשוט בכלל. אבל נכנעתי לניקיון, לריח המשכר של היסמין, ללבן הבוהק בעיניים ולסדינים הרכים. איימתי על המטפל שיש סיכוי טוב שאני ארדם, אבל הוא לא התרגש. ואז החל החלק הטוב – טיפול משחרר ומרגיע, בדיוק כמו שדמיינתי. מעלי ריחפו ידי קסם של מטפל מנוסה במיוחד (מי שטופלה בעבר תבחין מיד בהבדל: ניסיון, ניסיון, ניסיון. וביטחון), שיודע היכן ללחוץ ומתי לשחרר. כשהוא אמר לנשום – נשמתי, וכשהוא לחץ- לא נלחצתי. ידעתי שאני בידיים בטוחות.

כשאנחנו הולכות לקבל טיפול במקום חדש, לא תמיד אנחנו שואלות מי המעסים, איזו הכשרה יש להם, האם למדו והיכן. בלי להלחיץ, זו טעות. תעשו לעצמכן טובה, רק מטפלים מורשים, שלא יתעסקו לכם עם הגב, השכמות והזרועות אנשים שלא הוכשרו לכך. הגוף שלנו חשוב, יקר ומיוחד- וגם, למי יש זמן לטיפול שיקומי?! אז בלי שטויות. רק מעסים רציניים, כאלו שבאים עם תעודות וניסיון.

אני לא טובה בשקט, מעדיפה רעש, אבל כשהמטפל דיבר הבנתי שזה הזמן להקשיב. הוא הסביר לי בקול רגוע באילו איברים אנחנו מתמקדים. המוסיקה החרישית ברקע אפשרה לי להפליג החוצה מנמל ת"א. הרווחתי כמה רגעים של בריחה, מנוחה למחשבות, לתכנונים, להערכויות. המתיחות היו החלק האהוב עליי, דווקא בגלל שאני מתאמנת באופן קבוע אבל חסרת סבלנות ומחפפת במתיחות של אחרי (וגם משלמת את המחיר). כשמטפל מותח אותך במקצועיות, בשקט ובצורה בריאה, כל האיברים שלך מודים לו.

להאט את המרוץ זו לא רק סלוגן, צריך לנסות ליישם את זה. חשבתי על כל החברות שלי שצריכות מסג' עכשיו, שתקועות במשרד בין ישיבות, באמצע הג'ינג'ול המתמיד בין בית- עבודה- ילדים- חוגים- מיילים בחצות- תעשי מצגת למחר, והבטחתי למטפל שהוא עוד יכיר אותן. קל לכתוב שאנחנו צריכות לפרגן לעצמנו עוד רגעים כאלו, אבל קשה להאט. מכירות את זה שאין לכן זמן להסביר אפילו מה עשיתן היום? ככה באתי. אבל יצאתי קצת אחרת.

כשסיימתי את הטיפול ב"בית דרך חיים", הבית לחיים בריאים בנמל תל אביב, הרגשתי כאילו הוסר מעליי משא של שנתיים לפחות. אני מקריאה לפני השינה את "שמלת השבת של חנל'ה" ברצף כבר מי יודעת כמה שנים, בטח שש, וסמואל הסיר מעליי את אותו משקל שחנל'ה עזרה לאיש הזקן לשאת. אבל כאן אין שק פחם, וגם לא ירח מדבר. החוויה הסתיימה כשאני זוממת איך להביא את החברות למיטות הטיפולים של "דרך חיים", שיזכו לעבור את הטיפול שאני עברתי. אוקיי, משימה. פותחת קבוצה חדשה בוואטסאפ. תפתחו לו"ז, בנות, מתי אתן פנויות? והנה, ככה מתחיל לו מרוץ חדש….

*** בית דרך חיים, הבית לחיים בריאים בנמל תל אביב, ממוקם בחלקו הצפוני של נמל תל אביב ומתמקד בטיפולים הוליסטים. במקום ניתן לערוך ימי כיף, מסיבות יום הולדת וארועים.

אוגוסט 2020:
מחיר למבוטחי כללית מושלם 135 ₪ לעיסוי של 50 דקות. שבדי, שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי רקמות (החל משבוע 15) ועיסוי רקמות עמוק, כפוף לתקנון.
מחיר מלא- 270 שח
מבצע חורף, (למי שאינו מבוטח בכללית מושלם): 220 שח בלבד
03-6044044 פורסם באתר onlife.co.il 

כתבות שאולי יעניינו אותך

בודק...