במשרד פרסום, אף אחד לא חי בבועה. העבודה נעשית בצוותים ובשיתוף פעולה מלא בין התקציבאים, הפלנרים, הקופירייטרים, המפיקים אנשי הארט והגרפיקאים. וכך גם בבצפר, שהוא בית הספר הרב תחומי היחיד למקצועות הפרסום. בבצפר מתקיים שיתוף פעולה בין מסלולי הלימוד. תקציבאים כותבים את הבריפים, הפלנרים מתכננים, הקופירייטרים עושים את הקריאיטיב, המפיקים מפיקים את הפרסומת – והחגיגה בעיצומה!
אז מי עומד מאחורי כל זה?
הבצפר שייך לחברות הפרסום. כ- 60 משרדי פרסום מובילים, המרכזים כ- 80% מהיקף פעילות הפרסום בישראל.
מנהלי הבצפר הם בכירים בעולם הפרסום, הוועדות המקצועיות מורכבות מאנשים מובילים בענף, והמורים בעצמם עוסקים בשיווק ופרסום באופן יומיומי.